محمدحسین لطیفی ضمن تقدیر از طرح مددسراهای شهرداری تهران گفت: رسانه ملی باید خدمات شهرداری را پوشش دهد.

به گزارش مشرق، محمدحسین لطیفی گفت: ما موظف یاری رسانی به تمام موجودات زنده در این ایام سرد را داریم، چه رسد به اسکان انسان هایی بی سرپناه که منتظر کمک های ما هستند.


محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون تاکید کرد: شهرداری تهران و دیگر سازمان های مسئول تا به امروز وظایف خود را در قبال ساماندهی وضعیت کارتن خواب ها در فصل سرما انجام داده اند، آنچه موجب مردمی تر شدن این نوع حرکت ها می شود، استفاده از سازمان های مردم نهادی همچون جمعیت «طلوع بی نشان ها» در کنار نهادهای اجتماعی می باشد.

وی ادامه داد: هر قدر کارهای خیر مردمی تر شود، برای همگان ملموس تر می گردد. همین چند روز گذشته من یکی از کارتن خواب ها را در خیابان دیدم و می خواستم با شماره 137 تماس بگیرم ولی متاسفانه آن فرد راضی به حضور در مددسراها نبود و فرار کرد، حس من می گفت آن فرد نسبت به حضور در چنین مکانی آگاهی لازم را ندارد.

لطیفی با طرح این سوال که چرا وقتی جایی همچون مددسراها با حمایت شهرداری تهران راه اندازی شده، کارتن خواب ها به آن مراجعه نمی کنند؟ ادامه داد: چنین رفتاری به منزله آن است که ما اطلاع رسانی لازم را انجام نداده ایم تا چنین مامنی برای افراد بی سرپناه شناخته شود.

کارگردان فیلم سینمایی روز سوم ضمن انتقاد از رسانه ها، در عدم پوشش رسانه ای درست نسبت به خدمات شهرداری تهران نسبت به بی پناهان، تصریح کرد:‌ چرا صداوسیمای کشور نباید اسکان کارتن خواب  ها را توسط شهرداری پوشش دهد؟! عده ای می گویند ممکن است جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی پیدا کند. خب، پیدا کند. اصلا چه اشکالی دارد که رسانه ملی از این حرکت انسان دوستانه در فصل سرما استقبال کرده و آن را تبلیغ نماید. آیا شهرداری تهران برای تبلیغ مددسراها نیز باید پول به رسانه ملی بدهد؟! ما موظف یاری رسانی به تمام موجودات زنده در این ایام سرد را داریم، چه رسد به اسکان انسان هایی بی سرپناه که منتظر کمک های ما هستند.

کارگردان سریال دودکش تاکید کرد: تلویزیون باید در این زمینه عملکرد شایسته تری داشته باشد و خود را موظف بداند تا با تبلیغ مددسراها و اطلاع رسانی به مردم برای تماس با شماره137؛ کارتن خواب هارا از مرگ نجات دهد و آنتن رسانه ملی باید به صورت رایگان در اختیار حرکت هایی همچون اسکان افراد بی سرپناه قرار گیرد.

لطیفی در پایان خاطر نشان کرد: شخصا سعی می کنم تا شماره 137 را از طریق صفحات شخصی به کسانی که با کارکردهای این شماره آشنایی ندارند، معرفی کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    رسانه ملی فقط بلد بگه امریکا چند هزار بیخانمان داره چند نفر زنا زاده هستن و ،،، بعد شما انتظار داری باید تصاویر بی خانمان های تهران را نشون بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس